Als Internal Account Support manage je HP's interne klanten om het maximale uit hun HP-producten en softwares te halen! Je verzorgt de klanten een optimale service en biedt zo operationele ondersteuning. Zo draag je actief bij tot de groei van HP in België.
Hoe ziet jouw dag eruit als Internal Account Support bij HP?
Je werkt hybride van thuis uit of op het kantoor in Diegem (Brussel). Als Internal Account Support ben je verantwoordelijk voor het proactief managen van een portefeuille van interne klanten en het verzorgen van een goeie service. Je bouwt sterke relaties op en begrijpt hun behoeften. Je adviseert hen over de beste HP-oplossingen en helpt hen om deze succesvol te implementeren en te beheren. Jouw prioriteit? Operationele ondersteuning en service bieden! Jij bent hét aanspreekpunt voor de klant. Werk je graag in teamverband? Perfect! Want elke dag sta je in contact met de verschillende stakeholders binnen HP zoals het sales team.
Herken jij jezelf hierin?
✔ Je hebt al ervaring in service of een vergelijkbaar vakgebied
✔ Je bent proactief, flexibel en denkt oplossingsgericht
✔ Als het op timemanagement aankomt, ben je een pro!
✔ Met cijfers & targets werken doe jij graag
✔ Je hebt sterke communicatie- en onderhandelingsvaardigheden
✔ Je spreekt vloeiend Engels en Nederlands, Frans is een pluspunt
Wat bieden wij jou?
Lisa Hes
0474 18 64 19
l.hes@hamiltonbright.com